關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2013年6月16日星期日

Day 24 治癒日

今日大概9點左右起身…睇了一陣微博之後去洗衫…之後食左個午餐之後又瞓…(豬的生活沒有我好呀!) 之後起來看我結~和上陣網…又食晚餐~~連著RUNNING MAN一起食…雖然聽唔明…(跪)…但個飯好好食~~呵呵~~

這個不是我之前說的那些白飯而係5豆米~不是5斗那個斗呀~特價買1送1的最後2盒哦!!好食~直接放入去叮2分鐘就食得~仲要唔會硬飯呀!!勁好食又抵!!3950圜6碗~~港紙$4.6碗~~好過食杯面啦~(雖然我其實好鐘意食杯麵…XD)
這就係諗住送飯GE餸喇~泡菜~~佢唔辣…如果辣D就好了,咸多…有蔥蒜好香~~這個細盒的…2990圜~~有380G…個盒可以留起第次買一包包的~嗯~
 第2個餸~~紫菜呀!!!!!!!!!!!!!!又係勁好味~~~又係買1送1呀~~3500圜大概$25~~
 連著RUNNING MAN食真係爽~~YEAHYEAH~~
 佢入面有包唔知咩響度…但佢設計得好好…而且包得很精緻?唔會一撕就爛。
 睇下~~好好食囉~~

哎呀! 唔記得影3樣野一齊ge相…=3=以家睇番有d餓tim…

雖然我人在韓國,但係都係離唔開個字………
點算呀!!韓國人這些叮叮食品和泡菜乾紫菜這些可以放很久的食物真的和我好夾呀!!(作死)

沒有留言: