關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2013年6月16日星期日

Day 18 開學第一日

呃…這個星期真的由星期一累到去星期日。本來一星期的堂也只在上午…其實不會太累啦…但星期一去了明洞…就是一個錯誤的開始!!!

我星期一下午出明洞本來只是幫我妹買周邊和CD加我妹公司買樣美容產品而已…而且本人只打算錄卡,所以帶的現金不會很多…也就7萬圜左右…其實正常在香港我也不會拿$500多港紙出街呀吓!

就在我開始行去買第二樣產品時,那位洗人唔駛本的老闆娘(注意! 佢唔係我老闆呀!我無人工ga!我到以家都仲未攞番當日碌卡GE錢呀吓!) 突然就在wechat send d新ge優惠貨品過來問係咪有折呀咁…本來要買的那樣沒有折扣…所以沒要,但之後send來的先要30支某產品再要另一種產品5款各30粒。之後佢講那些貨直接EMS回香港,叫我同D staff 講郵費我地比咁…叫人地比個價我,我比住先…人地D Staff 跟住就已經同我講我亦即時同番佢講Sale1M 韓圜會免運。而就當時這2種貨品來說…就EMS已經要7萬圜了而且不能當日就confirm到個價錢…也不可能收卡。

另一邊廂,因為當時那5款貨中有些不夠30…所以要去另一間店買…這邊Staff和我說少了的數字時出錯了!!明明紙上寫的就已經是差數,她跟我說是她們有的數!!到我真的到另一邊的時候,因為對方也沒有那麼多貨,所以又要思考一轉。在另一邊店是沒有那麼多散貨,但有set的…所以我只好買set回去呀!!多了就在另一邊扣起不買就是啦!但最後就因為他給我錯的差數又不能買齊那30粒,這邊已經令我很生氣了。

更生氣的是那運費的問題! 香港那邊的人係咁叫我惡D對D staff,又叫我放下錢,第二日再去,你老闆!我以家日日好得閒同你出明洞ga!我d時間點同你計呀!?淨係當日在那店已經用左我5個鐘呀! 好喇…到我在第二間店的時候同佢confirm要集夠1M之後,我變左要在店裡面等你覆要咩要咩去集夠那1M。人地講真都無理由放咁多貨嚮店啦! 無貨佢地都無得入System扣stock啦! 點放低錢等訂貨呀? 1M圜呀! 你話你晨早有同我講你要幾多野GE我有得準備我無野講…你大佬…無啦啦加幾廿萬圜要我比你無病呀? 仲有我咁樣幫你行去第二間都好仁至義盡啦! 仲要話我比d Staff 恰…以家邊個恰緊我呀? D staff雖然都有錯,但其實態度算好好,我亦明白她們的難處。令我最不愉快那位仲同我講D咁ge野,我唔爆你唔係人啦下話!

好喇,到最後叫集夠那1M之後,前面又話要平衡GE那SET貨都仲係有差,最終我都係有發難咋叫個新店員走過去第二面買…點知都係差1SET…因為那邊店話只可以買2SET…囧…之後最後係唔鬼理佢…少就少啦! 反正都夠1M喇…

本來響那店頭留5個鐘已經好想死…食完頹M之後仲要去珊拿啦買12隻CD連22+1張海報回宿舍。番到宿舍已經係22:50女幾分,我用光速洗頭沖涼…就在由浴室出來就到化妝間門口時滑倒…跪地之餘仲要籃仔中眼角…這個係第2日落妝時至見到的…

沒有留言: