關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2013年6月8日星期六

Day 15 - 血拼了…

今日去拿Timetable同body check report…(拿到都唔知講咩…總之交左~) 之後就去左shopping喇…其實被老點出去的成份很大…




這個在學校買的…都幾貴…好似係3850won…不過未食…唔知好唔好味…
嗯…自己一塊…人地一塊…
主要係幫人買的…
入面仲有個細包~這個係39000won
我發現在普通街買的襪不太好著的…都係要買d厚d…

個午餐~今日d相因為有相機同手機的分別所以次序有d亂…其實我11點幾起身去食午飯…之後諗住搵阿sir問其實星期一幾點番…不過搵唔到人…去瞓左個晏覺後再出去的~
張唔明的body check…
其實仲有好多其他野的…不過唔係太好寄…所以無買…
已經不是閃閃了…
寫有32cm高的雪糕…
新的哦~~這些有d有買有d無啦~~~




這件係個數字,所以拍低的~知ge人會知…唔知就唔知啦~~哈哈~~
你睇得出係邊個人仔嗎?





今次無冰呀…好似抵過上次d蔗汁…
又來崔先生…其實我一入明洞又見到佢啦…

기붐呆萌~~
最後,佢散緊~~~

沒有留言: