關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2007年4月15日星期日

你爸爸的~

某娃媽今天回我的post可以說是精彩~我懷疑他基本沒有小學生的程度~~小學生,也知道感嘆號的作用吧~~他竟然把主要,而且用了感嘆號的句子給無視~~也難怪他說的東西~要出來解釋那麼多的說~

今天他說鬧呢個LOxx DOLL 是因為佢真係明炒!
佢現在這隻個樣,你可以說他不是炒chiwoo的?
個妝化得再差都看到佢個咀同chiwoo好似吧?
[ 我知佢係抄 .. ]

…那你還要問為什麼要鬧?

現在download bt都比人拉啦~唔好說到買的那個人沒有責任!!
[ BT .. 全世界都知道係犯法 .. 佢仲要去DL .. 比人拉左係叫抵死 ..
但樓主係唔知LOxx係翻版 ..
買左之後先知 .. 但就比大家咁樣講 .. 很傷心的 ..
兩個CASE根本唔可以相提並論 .. ]

唔好說到買的那個人沒有責任!!<-我的感嘆號被無視了呃!!還有~買了~也就是買了~唔知唔代表佢冇做過~唔知唔代表冇罪~這個只是一個悲劇~from某大法官(我忘了~XD)

本來這個post沉了也當沒事發生~沒想到你會再出來說這樣的說話…
你這行為是要來刺激別人嗎?
[ 我刺激左D咩人 ?? 我RE呢個POST係想叫樓主唔好再咁CARE 佢買左個翻版仔仔既事 .. 只要自己係真心愛仔仔就可以 !! 只係無喇喇大家有人誤會我既意思 .. 話我係支持翻版 !! ]

= =哦!至少我是其中之一…其實你也可以說我不是人的~因為我都有名你叫~~devilR是也~~呵呵~~但那Ann呢?又被無視?呵呵~~說真的~我覺得你第一句就已經是在支持翻版~~可能是口氣呀~之類的令了誤解吧~~但是~~你都識講「大家」啦~即係唔只一個啦~~自己寫得唔好就唔好怪人理解唔到!!!還有~真的不覺得自己不經大腦說話是不負責任的嗎?????????????

以上某翻版社的名字也是被我改了的~~~
原文嘛~~
按下去~


另外~~還有那殊殊pm我的~~不過~~是pm,也就是不公開~呵呵~要看?比個email我啦~~hehehe~(其實開聲就得了~XD)

沒有留言: