關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2008年6月2日星期一

自閉

嘩…唔係我想ga…不過真係年紀大了…唔捱得夜…星期四去唱完o個晚…加上星期五又去o左阿婆度…遲o左訓…到星期六…一早又要上班,下午隻嘉希來補習…夜晚個妹又番來襯熱鬧…又遲訓…做就o左星期日要瞓足一day至好少少…

現在其實11點9左右…又想瞓了…

想去街都要考慮下自己有冇咁ge體力…真的omg…

平日晚上…真係唔係太想出街…太累了…

真係要搵人打救下…=3=其實…好想去影相,游水,唱K…T口T好耐冇同小結佢地影相了…

- -不行了…要去睡喇…現在是6月1日的23:50

沒有留言: