關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2013年3月18日星期一

It's Monday again!!!

I'm in office and pretending work now. In fact, I wanna do many things or so call preparation jobs for "the Reason" of re-open this blog.

I have to keep"the Reason" secret until handed in the resigning letter after received well my little bonus. I am very please that my family allow and support me to do such kind of things. I don't know if I could get any benefit for my career after doing this but it's time for me to clear up my mind and try to build up some "Forever Memories" for the rest of my life.

I wish I would good luck!

沒有留言: