關於我

我的相片
R某是名符其實的腐女子一名~(明白而不好者與不明白者請離開[笑])我成為腐女子是因為w-inds.的,但自此之後就一發不可收拾的腐爛下去了…另外,現家中有住人,小結、大吉、栗子、榛子、杏子、羽子、墨子、Ria。沒改名的有桃子、豆桃子各一隻、小Dal一隻…我想我在未來的日子裡…也是不斷的挖坑之後跳下去。當然銀兩也是會一起掉下去啦~總之被次文化影響深遠啦~還有,我想我是長不大的人吧…XD

2016年5月3日星期二

まりも入雪櫃前⋯

最近執番娃衫個櫃時又拿了很多回憶出來。所以再來看一眼自己個blog.....發現現在まりも又大一歲了⋯我咁又一年無打過blog.....😂😂

圖係之前拍的了⋯那時還未放回雪櫃。現在在手機app入面排住兩星期換一換水真係有恆心幫佢地換水左。唔知係個人成熟左定轉真係老了⋯我以家個人好似鍾意左整理⋯雖然唔係真係好整齊⋯但係見到d野亂會想放番去佢地嘅位置⋯唔會比佢惡化⋯

係少少強迫症嗎?😐

沒有留言: